lördag, augusti 01, 2009

trams!

haha! Vad lustigt. Jag gick med i en facebook-grupp igår som hette "jag är rädd för tjejen i apolivareklamen." På skoj såklart, de flesta facebookgrupper är ju oseriösa och menat mer som ploj. Så även denna. Jag tycker modellen i reklamen ser jätteläskig ut, besatt. Hon är inte ful eller snygg eller något sådant, bara creepy. Men anledningen till att jag snabbt byter kanal när den visas är egentligen inte för att jag blir rädd utan snarare för att jag inte står ut med sången. *ryser*
I alla fall så har det blivit värsta grejen nu i media. För en fjantig facebookgrupp och gnäll från fjortisars bloggar. Vilken reklam är inte dålig liksom!?

"gruppen på Facebook skapades för de som behöver någonstans att söka stöd och prata ut." LOL!

http://www.svd.se/naringsliv/nyheter/artikel_3290547.svd

Sen en sak också, de skriver i denna artikel att modellen har fornnordiskt utseende. Hur fan ser en fornnordisk person ut om jag får fråga!? Dåligt!



1 kommentar:

Biotika sa...

Jag gillar den lite för att den är leskig. Jag gillar leskigt. :)